Positivt framåttänkande..

Men tror jag ger bloggandet en ny chans, finns väl alltid nånting att skriva om :) Livet och allt vad det innebär t.ex ;)

Har en så otroligt mycket mer positiv inställning till livet än vad jag hade under det gångna året, ser fram emot 2014 och allt som kommer att ske under året. Har egentligen inte mycket planerat, men känner på mig att massa bra kommer att hända :) Få lämna saker bakom sig och gå vidare känns otroligt skönt, en nystart och nya äventyr.

Gör sista passet på jobbet på fredag, sen börjar jag inskolning på nya stället där jag fått vikariat fram till slutet på juli :) Har planer på att eventuellt ta augusti ledigt sedan, eller jobba extremt lite iaf. Få vara lite ledig någon gång, men får se hur det ser ut då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback