Nytt år, nya tag..

Kan detta va året jag tar upp bloggandet igen. Eller är hela grejen med blogg förlegat?
I år ska vara året då jag fokuserar på saker jag mår bra av, lägger 2013 bakom mig och allt som hänt under det året. I det stora hela var det ett helt okej år. Men jag tror att 2014 kan bli bättre :)

Mycket upp och nedgångar under det gångna året, köpt ny lägenhet där jag trivs fantastiskt bra, blivit singel, mått dåligt, träffat nya vänner, blivit förälskad, blivit bränd, gått ner i vikt, umgåtts med nära och kära, provat på ett nytt jobb, hittat mig själv och ett inre lugn, och massa massa mer.

Har inte gett nått nyårslöfte, utan bestämt mig för att satsa på mig själv och att må bra. Går in i det nya året med en positiv inställning och massor med energi :)

Gott nytt år!

Kommentarer
Jenny säger:

Jaa, blogga! :)

2014-01-02 | 15:24:14
Bloggadress: http://lowenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback