Bara för att...

1. Hur gammal är du om fem år? 29
2. Vem var den sista du träffade? Arbetskompis
3. Hur lång är du? 170 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Harry potter och dödsrelikerna del 2
5. Vem ringde du senast? My

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Jag ska försöka sova, så man inte är helt död imorrn. Inge sugen på att kliva upp så tidigt. Tycker faktiskt lite synd om mig själv ;) Puss och godnatt ♥" David
7. Vad är dagens planer? jobba, hämta Balder och sen ut på Alnö.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Vilket som.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Lördags

11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 05.21
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Vart som helst där mina nära och kära är ;)
15. Vilken plats föredrar du minst? Något trångt ställe eller väldigt högt upp
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Mina förhoppningar är att jag bor i ett hus, har startat min kennel och har ett jobb jag trivs med.
17. Vad skrämde dig som barn? spindlar, spöken och mörker
18. Vem fick dig att skratta senast? Jessica
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar


21. Sover du med eller utan kläder på dig?
bara trosor eller trosor o linne
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? 1 tror jag
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Rätt så social är man väl
27. Vilken är din favoritglass? Vanilj
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa ett hus, ta körtkort
29. Tycker du om kinamat? Funkar
30. Tycker du om kaffe? Ja


31. Vad dricker du till frukost?
Vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Ja
33. Kan du spela poker? Nja
34. Tycker du om att mysa? Absolut
35. Är du en beroendemänniska? Nja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat, kläder och resor/nöjen
42. Äger du dyra smycken? Beror på vad som räknas som dyra
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej inte medvetet
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En macka
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hmm svår fråga, känner många roliga människor =)
46. Välj ett ärr på din kropp? Armen efter ett strykjärn
47. Vad har du för ringsignal? Gammal telefon tror jag den heter
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, ligger några i förrådet.
49. Flirtar du mycket? Nä, de tycker jag väl inte.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma


51. Kan du byta olja på bilen?
 Nja
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? En dag
54. Läser du dagstidningen? Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rockklassiker
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Timmar på timrapporten
59. När var du i kyrkan senast? 10 juli på dop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback