Uppdatering..

Tänkte att det kunde vara på sin plats med en lite uppdatering här på bloggen.
Så vad har hänt då, jo.. Jag har bland annat blivit sambo för andra gången i mitt liv, jag och David har flyttat till Söråker i ett litet hus på ca 87 kvm :) Trivs bra måste jag säga, och mycket på grund av min underbara sambo. Och varannan vecka så bor hans två söta tjejer med oss :)

Just nu har vi även en liten dobermanntös på prov, 16 månader och mer vild än tam. Fast det börjar bli mer ordning på damen faktiskt :) Jag jobbar lite till och från samtidigt som jag stämplar då mitt långvik tagit slut, så nu söker jag jobb för fulla muggar.

Har väl inte hänt så mycket egentligen mer än att livet rullar på i sitt eget tempo, dagarna består av allt från hundpromenader/träning, stöka på hemma och mys med älsklingen. Så mig går det ingen större nöd på egentligen, bara att jag börjar bli fruktansvärt uttråkad och less på att inte jobba så mycket. Det är inte förens man är utan jobb man inser hur myckert man egentligen får ut av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback