Julstjärna

Har idag först varit och hälsat på hemma hos hon som ska vara Balders dagmatte, så han fick nosa in sig lite. Och jag fick chansen att se vad det var för en människa. Jättetrevligt tjej =) Så det kommer nog funka kanon. Wiihoo =) Hade börjat ge upp hoppet om att kunna ha honom kvar, men nu känns det mycket bättre. Han kan faktiskt vara ensam några timmar, så nu känns livet underbart igen. Mattes lillkille ♥

Sen var jag och mamma ut till Birsta, köpte hundmat, en stjärna till vardagsrumsfönstret och fyra minijulstjärnor. Så nu har min krukpojke fått sig en ny frisyr =) Följde även med en vanlig skärm till stjärnan, så de får stå i matplatsfönstret sen. Så har jag en lampa dit också. Funderar på om jag kanske skulle haft en till, eller vad tror ni?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback