System error

Min hjärna har varit ur funktion ett tag känns det som =P haha.. Nja kanske inte..
Nån storbloggare kommer man aldrig bli med den här dåliga uppdateringen, men har inte allt för mycket att dela med mig om. Dagarna består mest av jobb och hundpromenader. Kan ju tala om att jag har skaffat mig en stegräknare, som jag är mycket nöjd med =) Fick den förra tisdagen och har lyckats riktigt bra med att gå mina steg varje dag.
Har även handlar lite nya kläder, bla en grå jeans väst som jag är såååå nöjd med =D

Idag så har jag varit i Birsta och lunchat med pappa å Algot på IKEA restaurangen. Handlade även "laptopbrickan" jag funderat på väldigt länge. Blev även en t-shirt från Gina Tricot. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback