Strul strul strul

Har bytt schemasystem, lönesystem och system på hur man tillsätter vikarie på jobbet. Och det strular, andra långvikarn på jobbet ha inte fått lön. Men det har jag, halelulja för min del. Värre för henne =/ Få hoppas på att dom löser det snabbt.

Har fortfarande inte så mycket att blogga om, då dagarna fortfarande mest består av jobb. Just avslutat ett nattpass, gått 2 nätter nu. Så ska väl duscha och kasta mig i säng och sova en skvätt. Sen väntar jobb i helgen, 16-2130 lör och 9-20 sön. Ska även jobba nästa helg, påskhelgen och inte grinar jag för det. Storhelgsob. =)

Kommentarer
Jessica säger:

Ska du med till USA i september? =P

2010-03-26 | 14:19:50
Bloggadress: http://www.dallice.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback