Yey =)

Lite mer än 4 veckor framåt så kommer jag vikarierar för en som ska vara tjänstledig. Känns så himla skönt att veta vad man ska göra framöver, lättare att planera in saker då man vet exakt hur man kommer att jobba.

Jobbat natt hela helgen har man gjort också, sovit lite mellan nätterna. Så inatt slog jag på stort och sov i 12 timmar, vad det nu ska vara bra för. Somnade 2 och vaknade lagomt till kl 14. Haha, får se hur det går att somna ikväll. Hoppas på att det går bra, då det väntar jobb imorrn. Dock ska jag jobba eftermiddag/kväll så det känns ganska lugnt. Hinner nog sova några timmar iaf, måste ta och skaffa mig en ordentlig väckarklocka. Bara mobilen håller inte riktigt.

Om man kanske skulle försöka peta i sig nått till middag. =)


Kommentarer
Jessica säger:

Nice!!!! Hoppas det fortsätter med mera jobb sen :)

2010-01-12 | 18:49:31
Bloggadress: http://dallice.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback