Jobba jobba jooooobba !!

Skulle kunna somna nu på fläcken, men nee det går inte. Vill bara hem och dra täcket över huvudet och sova en stund, skulle vara så himla skönt just nu känner jag. Men förhoppningsvis kan jag gå hem tidigare än vanligt då det kommer två nu på morgonen. Hoppas, skulle vara så himla skönt. Kan jag gå vid 7 så är jag hemma 8, 2 timmar tidigare än vanligt. Hur skönt är inte det ? =)

På onsdag är det lön, känns förjävla bra kan jag tala om. Använde dom sista kronorna på kontot igår för att betala lite räkningar. På torsdag är det jobb 7-13 som gäller, sen blir det hem och packa ihop hund och sen bege sig uppöver/inåt landet. Kommer hem igen på lördag.

Nästa vecka är det jobb som gäller, mån-tis 14-21.30 och sen en natthelg. 3 nätter i rad. Iofs har jag ons-tors lediga. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback