Happy happy happy

Det är så skönt att för engångs skull känna sig riktigt glad och tillfreds med livet. Mumsade i oss äggröra och bacon till frukost/lunch. Perfekt frukost, för det står man sig på länge. Tänkte ge mig ut på en runda med hundarna, men vet inte om jag har så stor lust att sticka ut näsan nån längre bit. -20 visar termometern och jag har ingen ordentlig vinterjacka. Måste ta och införskaffa mig en, så man slipper frysa.

Sitter och väntar på att det ska bli lite varmare härinne, just nu visar temperaturen ungefär 17,5. Men det blir snabbt varmare. Tur jag har mina dunisar på fötterna =)

Ska ta och dammsuga bort lite hår om en stund, vovvarna hårar och katten hårar. Katterna mår prima skinka iaf, tog en omgång med kammen på Aslan så nu är han festfin den lilla filuren. Var några tovor i fluffet men inte många alls =D Dock så hittade jag inte borsten, men ska leta lite så dyker den nog upp den med.

Ska slänga ihop en köttfärssås sen, som jag dock får avnjuta ensam då Andreas är på jobbet. Han fick med sig älggrytan vi åt igår, den blev supergod. Köttet blev perfekt så himla mört och smälte nästan i munnen. Nam nam.. =) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback