Fjäääääällyoghurt !

Med hjortron ♥ Nam nam !! Sitter och stoppar i mig något i stil med frukost, eller ja.. Yoghurt iaf. Ha precis strykit all tvätt. Längtar hem till sängen, skönt att det är sista natten för den här helgen. Blir natthelg om nästnästa helg med. Men det har gått bra att jobba, sovit länge på dagarna så det har inte varit några större problem att hålla sig vaken. Dock så kan jag inte sova nå länge idag, så blir nog att man sover i soffan. Inte lika bekvämt... Måste försöka sova i natt. Ska vara på sjukhuset imorrn klockan 10.15, ska göra nått cellprov som man ska göra året man fyller 23. Vad gammal man börja bli =P

Hoppas på att det blir fin väder på tisdag så man får se något annat än bara mörker och en massa grått. Blev på bra humör idag när jag skulle ta bussen hem, blå himmel och sol. Synd bara att man skulle hem och sova så man missa det härliga vädret. Inte mig nått emot om sommaren vill komma tidigt i år ;)

Kommentarer
Jenny säger:

Men hjälp. Nått sånt har inte jag fått. Och jag fyller år före dig. Skönt. :P

2010-02-11 | 08:54:58
Bloggadress: http://jaylow.blogg.se/
The Papps säger:

"Smaskigt" Äru ledig på Tisdag 17/2. Skall vi prova med en fika på stan igen då? Skicka ett mail eller ring smsa

2010-02-14 | 01:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback