Det är mycket nu..

Tänkte komma med en liten uppdatering, helgen som var spenderades hos Andreas. Hade tänkt börja lite smått med renovering av trapp, men det får vänta. Ska inhandla färg och sådant först, blir nog även så att färg och eventuellt tapet till vardagsrummet slinker med även det.

Och nu ska man även lyckas lära sig Time Care och Time Pool och RoP och fan och hans moster. Jag fattar nada sitter mest som ett frågetecken för att jag får det inte riktigt att stämma. Det är iaf som en vikariepool för kommun anställda och vikarier.. Jippie... =/ Men men, bara att läsa på och greja så löser sig det nog för en också till slut. =)

Idag har jag jobbat 7-12, sen hem ut med hundarna. Sen ner på stan och gått runt på biblioteket med pappsen å Algot och sedan fikat där på cafét. Så skippar middagen för jag tryckte i mig en rätt stor macka där, så är fortfarande mätt. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback