Här händer det grejer =)

Dom gröna köksluckorna är inte så gröna längre, dom är numera svart och ljusgrå. Ska försöka få med mig kameran någon dag så jag kan ta lite bilder och dela med mig av. Mamma har hjälpt mig att måla, jag har även börjat riva tapet lite smått. Men måste får klart alla luckorna först innan jag kan ge mig på tapetrivningen ordentligt, ligger nämnligen köksluckor fulla vardagsrumsgolvet.

Hunnit varit på bröllop i Boden har man också, åkte iväg direkt efter jobbet i onsdags. Bröllop på torsdagen, bakis/slöardag fredag och hemfärd lördag. Snabbvisit! Hade gärna stannat längre, sisådär några veckor till ;P Jag och Andreas sov i "Grottan", typ som en stuga under jorden. Träffade fyra 7 veckorsvalpar av rasen Svensk Lapphund, så himla söta. En släkting till Finsk Lapphund som Smilla är till hälften.

Ska lägga upp lite bilder nåndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback