Lägenhet, ja tack !

Skulle vilja ha en lägenhet med skaplig hyra. Vill ha något eget, ha bott hemma tillräckligt nu. Över 1 år. Nu vill jag bo för mig själv, vore så sjukt skönt. Behöver få känna på hur det är att klara sig själv ordentligt. Är ju inte helt grön inom det området, men har ju ändå inte riktigt bott ensam på riktigt.

Och sen vill jag även piffa och inreda lite och sånt med min egen stil, blir som lite begränsat i mitt sovrum bara.
Så om ni hittar en lämplig lägenhet till lilla mig, hojta till riktigt hööögt ;)

Kan ju tillägga att Norge var great iaf =)

Kommentarer
Jenny säger:

Jag tror faktiskt att lägenheten snett nedanför mig är ledig! Det bor inte någon där än i alla fall. Vet dock inte vad det är för hyra eller hur stor den är. :P

2009-09-30 | 15:32:19
Bloggadress: http://jaylow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback