Ibland så..

Känns det som att livet springer förbi en i 110, har varit mkt fram tills nu. Jobb och en massa sånt, och nu Oslo sen Berlin. Sen väntar det jobb när man kommer hem igen. Men fyy fasen vad det ha vare skönt att varit "ledig" dom här dagarna, har verkligen behövts efter sommaren. Har inte varit ledig många dagar i rad på senaste. Idag ha jag varit med Jessi på agilityträning. Sen köpte vi god pizza och glodde på senaste avsnittet av Greys Anatomy. Igår såg jag nya avsnittet av How I met your mother, sooooom jag har längtat. Äntligen!! =)

Imorrn ska vi ut på en liten rundtur i Oslo, så imorrn ska jag fota en massa. Har inte tagit en bild hittills.
Men ha haft kameran med mig hela tiden, haha.. Smart jag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback