Dubbel blää

Det enda jag vill just nu är att sova. Har sjukt ont i huvudet och mår även lite illa. Misstänkte lite feber förut, men det känns inte som så nu. Och det är skönt det då iaf. =)

Man ska vara glad för det lilla, haha..

Försöker fördriva tiden med diverse onlinespel, spelade nyligen något McDonalds spel. Man skulle föda upp kor, odla mat, slakta, steka, stå i kassa osv. Man skulle alltså sköta the hole thing. Haha, ett sånt där skitspel man fastna med tills man inser att det är totalt värdelöst. Dock väldigt bra tidsfördriv.

Mamma kommer och hämtar mig imorrn när jag slutar, och det är jag väldigt tacksam över. För då är jag hemma mkt tidigare än om jag skulle åkt buss. Kanske man har somnat kl 10 istället för halv 11-11. =D
Men ska försöka att inte sova allt för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback