Dinner and a movie

Jag och Jessi var på Fridays och käkade, mums =) Jag åt en Cheesy Bacon Cheeseburger och till efterrätt en Chocolate Malt Cake. Var så mätt så jag höll på att spricka. Men ändå fick jag i mig popcorn på bion. Var och såg Flickan som lekte med elden. Såg Män som hatar kvinnor förut idag. Måste säga att jag tyckte nog att första var bäst, men vill nu sen den tredje så man får någon klarthet i det hela. =)

Blödde näsblod idag, det bara forsa. Det riktigt rann ur näsan, uscha. Jag som aldrig blöder näsblod på det viset. Var lite lätt lagomt äckligt. (Intresseklubben antecknar) =P

Blev iaf glatt överraskad när jag kollade saldot på konto, ha fått mer i lön än vad jag fått på hela sommaren. Och det surar man ju inte över direkt. Inte jättemkt mer, men tillräckligt för att jag ska bli glad iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback