Lönedag

Idag ramlar lönen in på kontot, så jag och moderkakan ska ut och handla lite. Mat och annat som behövs. Måste införskaffa ett par kängor, inge roligt att gå i skogen med vanliga skor nu.

I fredags kom Smilla hem, så vi bjöd Andreas på middag för att han var så snäll och skjutsade ner henne. Sen fick han även med sig lite öl som mamma inhandlat på finlandsfärjan. Ingen som är sugen på en kryssning? Tessan ;)

Lördag och söndag så jobbade jag natt, så igår sov jag nästan bort hela dagen. Somnade vid 10 när jag kom hem, sov till ungefär 15. Sen efter att mamma kommit hem, jag ätit lite grann och så. Då somnade jag igen och sov till kl 20. Sen vid 24 tiden sov jag igen och vaknade 11 idag. Haha, snacka om att sova bort sitt liv.

Men har iaf hunnit varit ut på en prommis med jyckarna, och om ca 15 min kommer mamma hem. Ska ta och svida om lite, sitter i mina otroligt fina vinröda mjukisbyxor och min gamla djurvårdströja.


Kommentarer
Jessica säger:

Jag vill åka på kryssning!!!

2009-10-27 | 15:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback