Hairspray

Ha spraya luggen så mycket att den inte ens rör sig fast det blåser, den ligger kvar på exakt samma ställe. Haha =) Har börja vänja mig lite mer vid att den är där nu.

Idag har jag varit 1 timme på jobbet, kändes väldigt nödvändigt. Inget nytt som man lärde sig direkt, eller ja säkert nånting man inte hört förut. Men hade iaf en genomgång av basala hygienrutiner. Nu när influensan är på ingång, känner mig dock inte så orolig. Har inte bestämt mig än för om man ska vaccinera sig eller inte, får fundera på det ett tag..

Blir ingen film med Bettan ikväll, hon skulle iväg och träna. Så det får bli nästa vecka.

Kan även tillägga att min cheesecake blev väldigt god, fast inte lika god som starbucks.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback