Trist

Det är så tråkigt att inte ha någonting att göra, inte mycket jobb för tillfället. Jobbar på söndag, natt.
I mitten/slutet av december har jag massor med jobb, så det känns bra.


Idag har jag städat, dammsugit hela lägenheten. Skulle egentligen behöva ta och städa garderoben (igen) den svämmar över av kläder som ligger lite huller om buller. Fast rätt okej ordning är det, men ska ta och rensa bort lite kläder som jag antagligen inte behöver under vintern och sånt som jag typ aldrig använder. Är lite fundersam på om man kanske skulle ta och slänga in nån hylla med trådbackar, vore perfekt till t-shirts och sånt. Dom kostar bara runt 200, så tål ju att tänkas på.
Var även till Handelshuset idag, skulle se om jag hittade en fin täckjacka till bra pris. Men dom hade mest bara skiddresser som var något. Men det är bara jacka jag vill ha, har ett par täckbyxor inte dom snyggaste men, dom är funktionell och varma så då kan dom se ut hur dom vill =P
Blev dock en munkjacka i herrmodell, en stor. =) Ska se om jag kan lyckas tråkla dit en ny dragkedja till min fleece oxå, den gamla gav upp.

Har snart sett första säsongen av Supernatural, looooove it =)

 Ögongooooodis ;)


Kommentarer
Jenny säger:

Välkommen till klubben!!!! =D

2009-11-13 | 16:53:29
Bloggadress: http://jaylow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback