Dagens shopping

 Blev en bad hair day mössa från Rut m.fl som ha öppnat i Birsta. =)

Sen köpte jag även nya kuddar dom jag haft måste vara från tidigt 1700 tal. Så nu köpte jag kuddar som är anpassade efter sovställning, oftast ligger jag på mage. Men på sidan är en stor favorit det också, ligger jag på rygg kan jag inte sova. Helst ska jag ligga på mage med ett ben ut åt sidan.
 (lite att göra.nu)


Imorrn väntar jobb igen, i övrigt har det inte hänt speciellt mkt mer än att jag jobbat.

Eller jo, träffade Veronica å Tina igår. Åkte till Veronica efter att jag slutat igår, satt där och prata om allt möjligt tills mitt i natten. Sen var det bara hem och sova några få timmar och sen kasta sig iväg och börja jobba kl 7. Har inte träffat Veronica sen bröllopet. Kass man är =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback