Wiiie !

Ska och hämta min tele sen, den har kommit nu =) Greeeeat !!

Ska även bada Smilla, det behövs. Sen ska jag bjuda brudarna på mat, blir grillat. Muuums !!

Väntar på att vårdcentralen ska ringa upp oxå, är så less på den här äckelhostan nu så det är inte sant. Drygt som fan är det. Somnade typ 7 imorse, tack vare att jag sov igår mellan 19-22. Men vaknade runt halv 11, så bli nog inga problem att sova sen i natt. Sen fanns de ju andra andledningar till varför jag va vaken oxå, en rätt rolig sms konversation om John Blund, Tomten, Skalman, Tingeling och Uppfinnar Jocke. Haha.. =)

Kommentarer
Angelica säger:

Åh det låter ju kanon! Låter skittrevligt :)

2009-05-06 | 13:42:48
Bloggadress: http://iamangelica.blogg.se/
Tessan säger:

Vi borde äta middag ihop jämt! Fast då måste jag sluta äta så mycket som jag jämt gör å få ont i magen =P



Nicht Gut.

2009-05-06 | 21:41:55
Bloggadress: http://tessansandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback