Skogspromenad

Tog med mig mina två älsklingar och begav mig till skogs. Dvs Smilla och kameran =P

             Misslyckad... Skulle va på humlan men blev fokus på grenen iställe..
 
Finaste tjejen i världen ♥ mitt livs kärlek.

Både jag och Smilla njöt av det fina vädret, satt en stund på en klipphäll och bara filosoferade. Kände ett totalt lugn, så skönt. Fick va ensam och bara filosofera lite, musik i öronen och bara vara. Det är så otroligt skönt. Att bara ströva omkring utan mål. Gå i sin egen takt, stanna ta ett kort. Fortsätta gå, sjunga med lite i musiken. Fundera lite på livet. Känna värmen från vårsolen. Så sjukt skönt =)

Kommentarer
Jessica säger:

Fina bilder! Måste bli bättre på att ta med kameran när jag går på promenad.

2009-05-08 | 23:30:34
Bloggadress: http://dallice.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback