Sådär =)

Tog med mig Smilla och åkte in till stan förut idag, miljöträning. Plus att jag skulle på clasohlson och köpa ett minneskort till telefonen. Gick över bron som gå över vägen, lite läskigt var det nog tyckte Smilla. Men hon va superduktig och gick utan att protestera. Fast hon va nog glad när hon väl va över, trappan va nog lite läskig att gå i.

Sen fick jag för mig att gå och köpa cola å chips på kiosken i regnet, såg ut som jag nyss klivit ur duschen när jag kom hem. Bara rann från huvudet. Å även hunden var rätt blöt. Tvättat ha jag gjort å, för ovanlighetens skull. Haha.. Tvättar typ 2 ggr i veckan, förstår dock inte när jag använder alla kläder. Men massa tvätt brukar det vara.
Ha glott på en massa Ronny & Ragge idag. Hahahaha

Nu ha jag bäddat med mina nya sängkläder jag köpte häromdagen. =)
Blev superbra, matcha perfekt med gardinerna. Fast dom är finare i verkligheten. Blev less på att bara ha samma samma samma jämt. Fast jag ha ett svart lakan till mina, mkt bättre.. Hehe..

Kommentarer
Tessan säger:

Tessan vill oxå ha!! =P



2009-05-08 | 08:26:21
Bloggadress: http://tessansandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback