Inga problem.

Fick se mitt schema på engång, bra det. Jobb hela sommar, känns riktigt bra. Dock kommer jag jobba varannan helg, men det gör inget. Tjänar ju bara mer då =)

Så ons-fre kommer jag att gå på inskolning, så får man se om man kanske får något pass sen innan man börjar jobba. Vore inte helt fel.

Sen pratade jag lite med pappsen oxå, han sitter på samma ställen som hon jag va och pratade med. Sen styrde jag kosan hem till Jenny, fast först ett stopp på pressbyrån. Va hungrig. Vi satt och snackade lite om ditten och datten, sen blev vi sugen på glass. Så va på ICA och handlade lite diverse ingredienser. Haha

Kommentarer
Jessica säger:

Grattis till jobb! :D När ska du klämma in ett besök till oss då? Oslo är fiiint på sommaren ;-)

2009-05-06 | 10:57:49
Bloggadress: http://dallice.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback