Första dagen..

Japp, idag börjar första dagen av inskolningen. Lite små nervös är jag, men det kommer gå bra det vet jag. Bara man kommer in i det, sen är det bara att köra på.

Fast har sovit konstigt i natt, var jättetrött vid 19 tiden igår. Men sen piggnade jag till lite grann, och sen när jag gått och lagt mig somnade jag inte förens 0330. Och vaknade flera gånger under natten/morgonen. Så känner mig inte nå vidare utvilad. Men kanske jag kan sova tidigt ikväll då, måste kliva upp 0530 i morgon. Strålande, och jag som är en sån morgonmänniska. Haha. Men det kommer gå bra det oxå.

Igår så glodde jag och Jenny på Eurovision. Först var jag och Smilla ner på stan och träffade henne, Smilla fick lite miljöträning. Bra det =) Sen gick vi hem till Jennys mamma och hämtade hennes bil, sen City Gross och handlade en massa onyttigheter. Vi var även och åt på MAX, haha.. Nyttig dag, eeeh näe.
Vi glodde på massa komiker på youtube i väntan på att Eurovision skulle börja.

 Muuuuums =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback