Well well

Svar till Jenny: Japp, ett nytt kort är beställt. Så hoppas det går snabbt.. Finns på eniro och hitta om inte annat, numret hit alltså.

Iaf nu har jag sökt utbildningar inför hösten, får se vart man hamnar. Antigen blir jag kvar i Sundsvall och påbörjar en utbildning på 3 år eller så blir det Östersund 1 år. Hoppas på Sundsvall, verkar sjukt roligt. Dock inte så många platser så det är väl bara att vänta och se antar jag. Spännande !

Jag är expert på att analysera saker, men det var väl egentligen inget nytt. Blir ju snurrig på mig själv, om jag kunde sluta fundera så himla mycket på saker hela tiden. Ta det lugnt, det ordnar sig. Dock hatar jag det uttrycket, mest bara för att de är ingenting jag klarar av. Haha.. Jag måste få fundera, även om det gör mig själv knäpp. Hmm, skulle haft ett jobb där denna egenskap kommer till pass. Tror jag kan ha hittat den rätta utbildningen iaf. Tror dock inte jag kommer in, men hoppas kan man ju. ;-)

Vilken energi jag fick precis, cooooolt =) Är det motivationen som sakta börjar återfinna sig, hoppas på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback