Reebok Freestyle, Hi Int, Black/Tutu/Polka dots


Dom har är påväg hem till mig nu, jag och syster har beställt skor. Fina va ? =) Nu ska jag slänga mina älskade gamla soc skor som gjort sitt.

Vi lyckades inte hitta på så mycket igår, som vanligt. =P Ska försöka hitta på nånting till helgen och faktiskt göra nånting, får se hur vi lyckas med den punkten. Kan inte påstå att kreativiteten flödar. Grudge ska vi iaf ta och se, bara för att jag tror att nån roas lite av tanken. Blir fortfarande skrämd av att se Grudge. Underbart va =P hahah..

Eller om jag och Tessan åker iväg, vi är sjukt sugen på en sista minuten. Och det skulle passa hur bra som helst just nu. Så vi ska kolla lite på alternativ, eventuellt en weekend. Vore riktigt skoj.

Nu ska jag äta lite, sen kommer T och då bli det planering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback