Nää nu....!

Nu vill jag ha hem min bebis, de är så tomt utan hund. Inte bara jag som tycker det. Vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med utan henne, visst har jag andra saker att göra.. Men ändå..
Skulle egentligen få hem henne på torsdag, men nu verkar det inte bli så. Andreas fick förhinder.. =(

Ibland funderar jag faktiskt på hur tankeverksamheten fungerar på mig, färgade håret idag. Smart som jag är har jag ingen tröja eller handduk eller nått. Så nu är jag svart på ryggen och lite överallt.. Smart Jennie, smart.. Kan ju inte annat än skratta åt mig själv. Men jag lyckas ju med allt, är det inte limma ihop fingrarna tillsammans med en badrumskrok så är det något annat. Gå in i saker är jag expert på oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback