Helgen

Dålig jag varit på att uppdatera känner jag, kan bero på att jag haft en massa annat för mig. Som t.ex grillparty i lördags, blev även en sväng på Olles.. Sen sov jag hos Jenny, skulle egentligen sova hos M. Men det blev inte så, men han träffade jag igår en sväng istället. Blev dock inte så länge, men men.. Ska väl ses nått i veckan som vanligt.

Somnade runt kl 19 igår, va så himla trött. Plus att jag hade en mensvärk som kom från helvete så vara vaken var ingen hit. Var vaken runt 40 min runt 23 tiden, sen somnade jag om och vaknade halv 8 imorse. Utvilad... Eller inte..

Har iaf äntligen beställt alla böckerna som jag behöver. Seg man är ibland.


Resultatet av all blondering och färgning och allt... :


 


Kommentarer
Jenny säger:

Åh, vad fint!!!!!!!!!! =D hehe

2009-03-23 | 17:53:52
Bloggadress: http://jaylow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback