Faaaaaaaan !!

Mitt simkort i telefon har gått av, stoppade det i den där jävla nokian.. Och de är ett heltidsjobb att få ut det därifrån igen, och tro på fan att skiten går sönder. Slitet var det, men det ska väl inte gå av för det. Det här gjorde verkligen min redan halvkassa dag ännu bättre, eller inte alls.. Härligt..

Är det nån som vill nått, så skriv ett brev eller dylikt. Snigelpost =P Haha.. Näe, men ring hit för tusan..

Ska ta och pallra mig ut i det fina vädret, inga lektioner att gå på idag. Hihi.. Så kanske ska njuta av solen medans den är uppe och ute. Kanske kameran får joina =) Roligt att ta lite fina bilder, då det inte blev några i vintras för att jag aldrig tog med mig kameran ut av nån andledning. Eller tidigare i vinter kanske man ska säga..

Kommentarer
Jenny säger:

Har du beställt ett nytt kort då? Så man kan ringa dig? :P Tror jag kommer ihåg din mammas nummer faktiskt. Som din födelsedag va?

2009-03-24 | 13:52:40
Bloggadress: http://jaylow.blogg.se/
Jenny säger:

hihihihi

2009-03-24 | 14:08:00
Bloggadress: http://jaylow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback