Victory !

På ett sätt så känns det iaf som en liten seger, Balder har varit ensam hemma i dag i ca 1timme å 45 min utan problem. Stängde in båda på mitt rum, gick galant. Var tyst när jag gick, och var tyst när mamma kom hem. Så jag är riktigt glad, känns så otroligt bra då det varit lite av ett orosmoment att man inte kunna lämna han. Men nu har pojken blivit duktig och kan vara ensam en stund, så vi få köra på kortare stunder innan man börjar lämna han 4-5 timmar. Så han får känna sig riktigt säker. Hade varit ute på en långprommis innan så han hade fått springa av sig oxå, så dom låg nog mest bara och sov.

Gått bra att jobba idag iaf, tiden rullar på då man har en del att göra när det börjar bli läggdags för dom.
Sov skulle jag behöva göra i tid ikväll, ska upp 0530 ungefär imorrn. Börjar jobba kl 7, men man ska ju ta sig dit också.

Ska snart gå upp på kiosken och köpa mjölk, då den jag köpte igår drack jag upp på engång. Ett kallt glas mjölk mitt i natten är hur gott som helst. Fast lätt att de blir mer än ett glas ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback