Pannkakor..

Jag gillar egentligen inte pannkakor speciellt mycket alls, men emellanåt kan jag bli riktigt sugen på det. Så idag fick jag värsta cravings efter pannkakor med gräddglass och färska jordgubbar, å grädde. Men när mamma va och handla fanns inte nå jordgubbar, så de blev nå töra gamla bär som låg i frysen och tråka.
Men sen till saken, att varje gång jag gjort pannkaka och sedan börjat ätit har jag kommit på att jag inte tycker det är speciellt gott. Så det slutar med att jag äter typ två pannkakor. För man är ju hungrig.
Och jag lär ju göra det igen, eller så tror jag att till slut så ska jag tycka att det är gott. För det gjorde jag när jag var liten.


Onödig info, ooh yes =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback