Hundfri hela veckan

Är utan hund till på fredag, känns rätt skönt. Och sen jobbar jag ju så dumma tider så dom skulle få va ensamma alldeles på tok för länge. Balder har åkt iväg till dom som hade han på foder ett tag och ska vara där hela veckan. Och Smilla ska till Kramfors och vara hos My till på fredag. Rätt skönt faktiskt, men kommer vara tomt då jag ska vara ensam hemma eftersom mamma åker till mormor. Men men, få väl försöka roa mig på annat vis.

Igår hade jag besök, kollade på film. Hann se två stycken This is England och The Breed. Vid 0520 åkte han hem. De va en mysig kväll/natt/morgon. =)

Ska jobba natt idag så tanken var att vara vaken så länge som möjligt igår, och det gick ju bra. =P Somnade vid 6 tiden tror jag. Hade en irriterande fluga i mitt rum, plus att det säkert va 100 grader i mitt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback