Fjärilen i glaskupan.

Jag och moderkakan såg den nu ikväll, men både enligt mig och henne så var boken mycket bättre. Filmen var helt okej, men föredrar nog att läsa boken igen istället för att se filmen en andra gång. Men nu har man ju iaf sett den då.

Idag har vi även varit och handlat diverse saker inför midsommar, varit ledig hela dagen. Även fått min deligering så nu kan man börja ge medicin också.

Även att min snälla moderkaka ställer sig och bakar brödet på fredag så att vi får nybakat bröd till kvällen. Bröd är ju trots allt godast då det är nybakt. Så det tackar man för =) Och så slipper jag göra det själv, vilket jag egentligen inte har något emot.

Undra vad man ska klä på sig för nått på midsommar då, beror ju lite på vädret iofs. Men vi hoppas på solsken och värme, men det kan man väl kanske bara drömma om. Får hoppas att vi slipper regn iaf. Blir väl två midsommarfiranden för min del, dels lite på jobbet tillsammans med brukarna och på kvällen tillsammans med kompisarna. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback