Blev ju inte riktigt som tänkt..

Åkte ju på att jobba idag, så blev bara en natt i lilla stugan. Men men, har ju hela sommaren på mig. Vore ju trevligare med varmare väder så kan man sitta nere vid vattnet och ha det mysigt. Köpte X-men triologin igår, jag å pappa kollade på första filmen. Men jag somnade, haha. Klockan var kanske runt 17. Snarkade och hade mig, sen vaknade jag till. Men somnade igen och missade slutet, tur man sett den förut då. =P
Tog bara med mig en hund. Balder ska få vara med mig så mkt som möjligt så han blir lite tryggare, tror han är lite orolig att jag ska försvinna nu sen han varit hos fodervärd. Är en trött pojke som ha rullat ihop sig i korgen nu iaf, varit ute och hjälpt mig och pappa mäta huset. Haha.. =P

Tänkte springa en snabbis genom duschen och sen svida om till "arbetskläder". Måste köpa ett par inneskor jag ha på jobbet, blir så varmt med gympadojjor. Skulle haft ett par tofflor, hittade ett par perfekta igår. Men fanns min storlek, eeh nää.. Kunde iofs ha 39 men då satt dom exakt, fanns inte en millimeter över. Så får väl vänta då.

Somnade runt 2 i natt, såg My sassy girl. Rätt bra film faktiskt. Skönt att det inte blir så mörkt ute, annars vet jag inte om jag vågat sova ensam. Men det hade varit som trevligt med lite sällskap ändå, iofs så hade jag ju Balder som sällskap.

Nä duschen kallar, matlådan är klar. Så bara att göra sig i ordning och sedan dra. Mamma skjutsar =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback