Dålig uppdatering..

Har inte haft så mkt att blogga om senaste veckan, ha inte hänt så mkt mer än att jag jobbat. Va på bröllop i lördags och det var riktigt roligt. Sen igår va jag å mamma ut och skulle köra sök med Balder, gick apdåligt då det börja regna mitt upp i alltihop. Så Balder balla ur och gjorde inte alls det han skulle göra, dock tog han spåret jag lagt klockrent. Han är även duktig på att leta reda på saker man slänger ut i höggräs. Han ger inte upp i första taget, han letar (oftast) tills han hittar det man kastat åt han. Haha inte alla gånger jag ens vet vart det ligger =P

Idag ha vi varit ut till Tessan och hälsat på, typ hundra år sen jag va till henne i stugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback