Dagar som börjar dåligt, slutar ännu sämre ?!?

Brukar det inte vara så. Somnade 3 i natt, va tvungen att gå och lägga mig i soffan till slut då jag inte kunde somna i sängen. Och i soffan somnade jag efter ca 15 min så det funkade ju bra. Sen vaknade jag vid 7 och kunde omöjligt somna om, yey =/ Va till tvättstugan och kolla om det var ledigt, det var det självklart inte. Sen började jag må lite småilla, åt frukost vid 9. Och då mådde jag ännu sämre. Efter ett tag så tog jag medicin, men det har inte riktigt släppt än. Så få se va det bli av denna dag, ska iaf på gatufesten. Men håller illamåendet i sig så blir det nog bara vatten för min del ikväll.
Men mår helt klart bättre än tidigare, så hoppas på att det släppt helt tills ikväll. Men kvällen blir lugn vilket fall som helst, börjar jobba kl 14 imorrn. Men nått glas vin kan man ju ta iaf. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback