Underbart =(

Jag har gått och blivit tokförkyld, preeeecis vad man vill.. Får äntligen lägenheten för mig själv en hel helg, och vad händer. Jo jag blir sjuk. Blää =(

Pappa ska komma med värktabletter, halstabletter och kanske näsdroppar.  Poop!

Igår va Jenny å Tessan här vi åt och hade det mysigt, dock fick jag paltkoma. Va sjukt mätt efter allt godis och chips och allting.. Va mätt till i morse typ =P

Tvättade min jacka i morse, fläcken gick inte bort. Är fortfarande en mörkare fläck, men men.. Få väl sätta nått där eller nått.. I don't know.. Få tvätta den igen på högre värme eller nått då..

Nu måste jag äta, för nu börjar hungern komma tillbaka. Vet dock inte bara vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback