Solsemester?!?

Min näsa ser ut som att den varit på solsemester och legat i solen lite för länge. Den flagnar och tappar hud runt näsborrarna, tror det är en påföljd av skithuspapperet. Men nu har jag fått ett storpack näsdukar av mamma + näsdroppar, halstabletter och värktabletter. Så nu ska jag spöa skiten ur den här förkylningen (hoppas jag) Är så less nu, jag har inte tid, ork eller lust att vara sjuk..!

Kommer iaf ut utanför dörren några gånger per dag, hundskrälle måste ju ut. Fast det blir inga promenader, men men. Han får stå ut, fast han är lite jobbig. Överdrivet uppmärksamhetssökande, mer än vanligt. Tror han är uttråkad, så om nån känner för att gå på promenad med hund finns det en att låna här =P

Kommentarer
Tessan säger:

Oj jaha va det dina nya pojkvänner ;-) Vet inte om ja tycker det är så nödvändigt att pressentera dom för oss ;-) hahahaahaha

2009-01-13 | 19:43:01
Bloggadress: http://tessansandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback