Shoppa loss!!

Jag å Tessan har varit och shoppat upp hela IKEA. Till slut kändes det så iaf, gick och plockade ner nått i kassen lite här och var. Jag köpte två svarta runda små mattor till mitt rum, egentligen är det badrumsmattor. Men det struntar jag i =P Köpte tyg och ramar, så det ska skruvas och spännas. Plus julpynt då det kostar lite och ingenting, mamma blev oxå sugen på att köpa. Så imorrn ska jag faktiskt slå till och köpa en malm byrå, känner att jag behöver få undan lite saker. Ligger grejer överallt, egentligen inte. Men det känns så. Ska väl eventuellt in med min bäddsoffa i mitt rum sen oxå, hoppas på tv med. Vet dock inte hur allt ska få plats, men det löser sig (sa kärringen som sket i slasken)

Är så himla sugen på eget boende, vill fixa och greja. Jag är jättetaggad. Har så himla mycket idéer om hur jag skulle vilja ha det. Nästa "löning" ska jag iväg till IKEA igen, ska köpa överkast, prydnadskuddar och ett större täcke. Kommer bli kanon. Alla kuddarna kommer nog inte inhandlas på IKEA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback