Puuuuh...

Nu har jag satt ihop min Malm byrå, mitt rum börjar se ut som en ikeakatalog =P Malmsäng, malmbyrå och matchande lackbord. Hehe.. Å mattor från ikea, å ljus å fan å hans moster. But I like =D Köpte även ett stooort täcke och sängkläder, så mysigt. Saknar dock någon att mysa med under täcket =( Sängkläderna kostade endast 99:- hade kollat på dom på ikeas hemsida, och där stod det att dom kosta 249:- så jag blev riktigt nöjd. Köpte även en liten lampa en vit Knubbig, ska köpa en likadan större oxå.

Nu vill jag verkligen flytta till eget!! =D Är fortfarande supertaggad, vill inreda och greja å stöka. I grillom hade jag tappat lusten till de, dels för att ekonomin inte fanns. Men hade många idéer.

Nu har jag en miljon idéer och saker jag vill göra. JAG VILL! JAG VILL! JAG VILL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback