Ork

Vad aktiv jag känner mig här på bloggen, iofs så har det väl sina andledningar. Skriver i min privata "dagbok", där skriver jag allting som jag inte vill publicera offentligt. Vilket känns jätteskönt, att få skriva av sig. Även om det bara är för mig, men på så vis får jag ur mig saker. Har inte lust med så mycket just nu bara, pluggandet har blivit lidande det med. Men det får jag ta tag i senare, just nu behöver jag lite tid bara. Andas, känna efter och fundera.
Men det är även bra att hålla sig sysselsatt så att jag inte drunknar i mina egna tankar och funderingar. Jobbigt när det bara snurrar i skallen och man vet inte riktigt vart man tar vägen. Sover dåligt gör jag fortfarande, om inte sämre. Men det är nog bara omständigheterna.

Har tittat på film med Jenny å Tessan ikväll. Skönt att få komma hemifrån och umgås lite med girlsen.

 I love myself. (självförtroendet är de inge fel på iaf)
  Haha

Kommentarer
Jessica säger:

Hmmm, du hade ju kunnat valt nån snyggare bild dær jag såg lite mindre mongo ut. Fixa bilderna till mig med som du tog i fredags!!! :D

2009-01-05 | 13:56:36
Bloggadress: http://dallice.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback