Järvheden

Ligger och slötitta på tv, varit vaken sen kl6 =P Sov halva dagen igår, lyckades även somna igår kväll. Men vaknade kl 6, pigg som en lärka..

Men iaf, såg nu på tv att Thomas Järvheden har kommit ut med en dvd. Seriöst Roligt heter den, VILL HA!! VILL HA!! VILL HA!!

Så nu funderar jag på om jag ska orka pallra mig ner på stan och inhandla den. Skulle behöva gå en sväng på apoteket också.. Verkar aldrig bli av med den här jävla förkylningen.. Så satans less nu, hostar tills jag tappar andan ibland nästan. Börjar även få ont i kroppen av att jag ligger still för mycket, svårt när man inte orkar göra nått annat.. Plus att förkylningen bidrar en del den med, vill bara bli frisk nu =(
Trodde ju att jag va på bättringsvägen, men sen som ett slag i ansiktet så fick jag världens feber och börja hosta värre än ett mobbat får..

Har iaf plöjt igenom första säsongen av True Blood, sett en massa film.. Bolt, Bedtime Stories, Aurore.. Bara för att nämna några.. Såg nån skitfilm igår, totalt värdelös var den.. Minns inte namnet och det är väl lika bra det..

Kommentarer
Jenny säger:

Han var på MIx Megapol i morse också och sjung några låtar som SVT inte ville att han skulle sjunga på Viktoria-dagen.

2009-01-21 | 08:49:30
Bloggadress: http://jaylow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback