Yeeech!!

Fint litet inlägg det blev igår, haha.. Duktigt av mig att lyckas skriva ett någorlunda sammanhängande inlägg i det tillståndet. Var väl inte jättefull men tillräckligt iaf =P

Aveny hade inte öppet igår, hmm whyy?? Så vi knatade ner till O'learys och var där. Var hemma klockan 3, sköönt.. =) Har mått prima skinka idag, drack vatten när jag kom hem.. Först var jag ut en sväng med Smilla. Hon fick strips som jag varit snäll och sparat åt henne från vårat besök på Max.. Happy dog =)

Vid 14 tiden kom morbror + fru, trodde att grandmother skulle med. Men var nog jag som missuppfattat.. =( Men men, bli kanske en sväng dit i påsk med sis.. Hope soo!
Nu ska jag vara lite social..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback