Vilken dag.. Och gårdagens bravader.. =P

Anlände till Tessan runt 20 snåret igår, korkade upp första vinflaskan.. Sen när vi druckit ur den så öppnades nästa, 3 vinflaskor rann ner ganska snabbt. Rökte även vattenpipa och fröken Sandberg lyckades bränna sig på kolet.
Sen runt 12-1(??) så åkte vi till Bergsåker, fast först ett stopp i Granloholm och hämtade ytterligare en flaska vin och även en halv flaska Minttu.. Tessan hade med sig nån likör eller vad det var också..
Kan tala om att jag va ganska så onykter, Tessan lika så.

Vid 3-4(??) tiden blev vi hämtade..

När jag vaknade idag så mådde jag inte direkt bra, och så jag somnade om och sov till klockan 14 ungefär. Var fortfarande inte människa då, men efter en kall dusch och lite vatten så började jag sakta må lite bättre..
Sen när Jenny dök upp så var jag inte speciellt pigg, men runt 18 tiden åkte vi på City Gross och inhandlade lite chips och ramlösa. Och lite välbehövlig mat i form av strips från Frasses.. Efter det så mådde jag riktigt bra, eller de blev mycket bättre redan när vi gick ut till bilen. Frisk luft gör susen ;)

Lyckades ju även sätta mig i en snödriva, efter att blivit avsläppt här så skulle jag pallra mig in. Då halkar jag till och hamnar i en snödriva, blev rätt blöt i rumpan då. Inte alls skönt, sen när jag kom innanför dörren så gick jag upp in i mitt rum. Slet av mig kläderna och kröp ner under täcket och somnade på 3 röda..

Ibland har man nog huvudet under armen och tänker inte längre än näsan räcker.. När spriten går in går vettet ut =P Men kan tillägga att jag hade en rolig kväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback