Skööönt

Nu har jag och Smilla varit ute på en riktigt vinterpromenad. Har nästan varit ute i en timme, 50 min iaf. Härligt..
Har bara varit ut på korta mini promenader nu senaste dagarna, en lat matte och kallt ute. Men idag tog jag mig i kragen och gick en längre, i skogen dessutom så att Smillfisen fick springa lite lös.
När jag kom till skogen så ångrade jag mig lite att jag inte tog kameran med mig, det var så härligt med all snö. Tog bilder med mobilen men det blir ju inte riktigt samma sak.

Få traska dit nån fler dag, imorgon kanske =) Ska fan i mig ut och gå långa promenader varje dag nu, minst 45 min.

Är ju så skönt när man väl kommer ut, gäller bara att maska ut sig också.

 

Jag och moderkakan ska se Benjamin Buttons tonight!! Eller ja, 1730..

Kommentarer
Jenny säger:

Men det var ju bra bilder ändå?! För att vara en mobilkamera :D Jag ringde mamma förut från min nya telefon och hon sa att jag hördes mycket bättre nu :) Hihihiiii

2009-02-04 | 14:39:33
Bloggadress: http://jaylow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback