Skönt..

Termometern visar -2.. Perfekt väder för en ordentlig promenad, synd att inte solen skiner.

 Såhär gick vi =)

Söndag idag då, inte roligaste dagen på veckan. För då är det ju måndag imorrn. Måndag är inte min favorit dag, fredag är nog det. Börjar på helgen, fast lördag är en bra dag det med..

Igår kom morbror + respektiver, mormor var ju inte med.. Vi åt, tittade på melodifestivalen och så. Sen åkte dom hem, då kollade jag klart på en film jag somnade ifrån för nån dag sen. Journey to the center of the earth.. Tyckte den var bra. Sen kollade jag på en film som hette Otis innan jag somnade. En skräck/komedi, ganska dålig men ändå underhållande på något sätt.. Hahah.. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback