Pyjamas..

Haha, de är faktiskt så illa att jag nyss drog på mig pyjamasbyxor och t-shirt. Duschade sen orka jag inte klä på mig riktiga kläder igen. Så de fick bli pyjamasbyxorna =P Fast det har ju inte stoppat mig för att gå ut tidigare, bruka rasta hunden i dom. Gråa med vita hjärtan, men de är väl gulligt?

Igår va jag hos pappsen och åt middag, sov där tills idag. Så jag fick kliva upp tidigt. =P

Idag har vi filmat lite till pilotavsnittet av Linje 2, dock ville inte min kamera vara med. Hoppas bara att det är jag som glömt ladda batteriet, annars grinar jag.

Har inte så mycket att skriva känner jag, det var det där med motivationen.. Måste bli bättre på att ta lite kort, det livar upp lite och blir roligare inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback