Pass

Idag har jag och Tessan varit på besök på polisstationen och gjort ett pass till mig. Så om ca 5 arbetsdagar kommer jag ha det i min hand, men vi är lite fundersamma om vi ska skjuta upp resan till april. Ha ingen bil med dubbfria däck.
Sen ska jag och Tessan kanske ta en liten semestertripp till Fuerteventura ;) Hehe...

Köpte även en väska idag, hittade en jättesöt på cubus som jag gillade. =) Och ett linne.

Va även in på apoteket och köpte lite saker, ansiktsrengöring. Hoppas dom funkar bra.

Såg Stauffenberg med Tessan, orginalfilmen av Valkyria. Den tyska versionen.  Jag personligen tyckte att den var bra, intressant film. Är fascinerad av andra världskriget, egentligen historia i största allmänhet.. Mytologi tycker jag är intressan det med. Men det hör inte hit, men både jag och Tessan har fått nojja på andra världskriget. Men det är en intressant del i Tysklands historia, även fast Hitler var en stor idiot.

Kommentarer
Tessan säger:

Yes! He is a big fat pajas!! And alla hatar han!!

2009-02-18 | 08:25:04
Bloggadress: http://tessansandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback